Pranešimo (skundo) forma

Pranešimo (skundo) forma

ASMENŲ PRANEŠIMŲ PATEIKIMO TVARKA

Pranešimai Priežiūros tarnybai pateikiami per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu, raštu tiesiogiai kreipiantis į  Priežiūros tarnybą ar elektroninio pašto adresu [email protected].

Pranešimas privalo būti:

1. pasirašytas, nurodytas asmens vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo). Pranešimai, siunčiami elektroniniu paštu, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu;

2. parašytas valstybine arba anglų kalba;

3. parašytas įskaitomai;

4. konkretus (nurodytas pažeidimo objektas) ir suprantamas.

Elektroniniu būdu pateiktas pranešimas sudaromas taip, kad jį gavusi Priežiūros tarnyba galėtų:

1. atpažinti elektroninio dokumento formatą;

2. atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis institucijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis;

3. atpažinti pranešimo turinį;

4. identifikuoti elektroninį parašą ir pranešimą pateikusį asmenį.

 Kai asmens pranešimą Priežiūros tarnybai paduoda asmens atstovas, jis privalo pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir asmens pranešimą, kurio turinys atitiktų aukščiau nustatytus reikalavimus. Kai atstovaujamo asmens vardu į Priežiūros tarnybą kreipiasi asmens atstovas, jis savo pranešime turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, taip pat atstovaujamo asmens vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pridėti atstovavimą patvirtinantį dokumentą.

Pranešime, kuriuo kreipiamasi dėl galimo ALĮ 10 straipsnio 21 dalies pažeidimo, nurodomas asmens, pateikusio prašymą neleisti lošti ir dalyvauti nuotoliniuose lošimuose, dėl kurio galimo įleidimo į lošimų organizavimo vietą ar leidimo dalyvauti nuotoliniuose lošimuose teikiamas pranešimas, asmens kodas.

Pranešimas, neatitinkantis reikalavimų, laikomas anoniminiu ir nenagrinėjamas tais atvejais, kai pranešimo objektas yra susijęs supranešimą pateikusio asmens interesų gynimu ir nenustačius asmens tapatybės nėra galimybės apginti jo interesų.

Priežiūros tarnyba, gavusi pranešimą, kuris neatitinka reikalavimų, jo nenagrinėja ir, esant galimybei (kai nurodyti asmens kontaktiniai duomenys), ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo,  privalo asmeniui nurodyti pranešimo trūkumus ir pasiūlyti juos ištaisyti.

Atnaujinimo data: 2023-11-23