Klientų tapatybę nustatyti būtina visada
Data
2020 06 18
Įvertinimas

Lošimų priežiūros tarnyba dalinasi paskutine teismų praktika, kuri yra svarbi ne tik azartinius lošimus Lietuvos Respublikoje organizuojančioms bendrovėms, bet ir šių bendrovių teikiamomis paslaugomis besinaudojantiems klientams:
Vilniaus apygardos teismas konstatavo, kad bendrovės, organizuodamos azartinius lošimus ir nustatydamos lošėjų tapatybę pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo (PPTFPĮ) 11 straipsnio 1 dalyje nurodytus reikalavimus, privalo asmens tapatybės nustatymo priemones taikyti tiek naujiems (tiems, su kuriais nuotolinio lošimo sutartys buvo sudarytos po 2017 m. liepos 13 d.), tiek ir esamiems klientams (tiems, su kuriais jau egzistuoja dalykiniai santykiai iki PPTFPĮ naujos redakcijos, t. y. iki 2017 m. liepos 13 d. įsigaliojimo).
Pabrėžtina, kad bendrovių naudojamas klientų tapatybės nustatymo procesas privalo visiškai atitikti PPTFPĮ 11 straipsnyje nustatytus kliento tapatybės nustatymo būdus.
Vilniaus apygardos teismas pažymėjo, kad azartinius lošimus Lietuvos Respublikoje organizuojanti bendrovė privalo itin atidžiai peržiūrėti ir atnaujinti klientų bei naudos gavėjų tapatybės nustatymo metu pateiktus duomenis, nepaisant to, kad šie duomenys buvo gauti dar iki 2017 m. liepos 13 d.