BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Sprendimų apskundimo tvarka

I. Skundai (prašymai) dėl Priežiūros tarnybos sprendimų Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo sprendimo gavimo dienos paduodami Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

 II. Pareiškimai, kuriuose prašoma ištirti Priežiūros tarnybos norminių administracinių teisės aktų teisėtumą paduodami Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui. Terminai šiems pareiškimams nenustatomi.

 III. Bylas dėl žalos, atsiradusios dėl Priežiūros tarnybos neteisėtų veiksmų (Civilinio kodekso 6.271 straipsnis), atlyginimo nagrinėja Vilniaus apygardos administracinis teismas.

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-15