Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Sprendimų apskundimo tvarka

I. Skundai (prašymai) dėl Priežiūros tarnybos sprendimų Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo sprendimo gavimo dienos paduodami Vyriausiajai administracinių ginčų komisijai arba Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

Atkreipiame dėmesį į tai, kad ne visi Priežiūros tarnybos sprendimai daro tiesioginį poveikį asmenų teisėms, pareigoms ar teisėtiems interesams (Lietuvos Respublikos Vyriausiojo administracinio teismo 2010 m. sausio 14 d. nutartis administracinėje byloje Nr. A 442-141/2010, Lietuvos Respublikos Vyriausiojo administracinio teismo 2008 m. birželio 6 d. nutartis administracinėje byloje Nr. A(502)-884/2008, Lietuvos Vyriausiojo administracinio teismo nutartis administracinėje byloje Nr. A11-443/2005; Administracinių teismų praktika Nr. 7, p. 124-131, Lietuvos Respublikos Vyriausiojo administracinio teismo 2009 m. birželio 18 d. nutartis administracinėje byloje Nr. A-261-693/2009, Lietuvos Respublikos Vyriausiojo administracinio teismo 2009 m. lapkričio 30 d. nutartis administracinėje byloje Nr. A-438-1336/2009), tačiau asmenims, kurių atžvilgiu Priežiūros tarnyba priėmė sprendimą nėra suvaržomos teisės skųsti šiuos sprendimus.

 II. Pareiškimai, kuriuose prašoma ištirti Priežiūros tarnybos norminių administracinių teisės aktų teisėtumą paduodami Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui. Terminai šiems pareiškimams nenustatomi.

 III. Bylas dėl žalos, atsiradusios dėl Priežiūros tarnybos neteisėtų veiksmų (Civilinio kodekso 6.271 straipsnis), atlyginimo nagrinėja Vilniaus apygardos administracinis teismas.

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-10-25