Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Efektyvi komunikacija – svarbi mūsų darbo dalis

Data

2020 01 29

Įvertinimas
0
81625899_2707246052690940_4632754301893083136_n.jpg

Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Priežiūros tarnyba) specialistai, vykdydami savo funkcijas, tiesiogiai dirba tiek su lošimų ir loterijų organizatoriais, tiek su žmonėmis, besikreipiančiais į Priežiūros tarnybą su skundais dėl galimų teisės aktų, reglamentuojančių lošimų ar loterijų organizavimą, pažeidimų, su prašymais neleisti lošti ar kitais klausimais. Mūsų specialistams svarbus ne tik profesionalus savo srities išmanymas, bet ir geri komunikavimo įgūdžiai, gebėjimai valdyti konfliktines bei stresines situacijas, todėl įstaigos vadovybė skiria daug dėmesio darbuotojų kompetencijų didinimui ir  komunikacinių gebėjimų tobulinimui.

Š. m. sausio mėnesį Priežiūros tarnyboje vyko vidiniai mokymai „Efektyvi komunikacija ir susikalbėjimas“ mūsų darbuotojams, kuriuos vedė psichologas Kšištof Zmitrovič. Mokymai skirti darbuotojų kvalifikacijai tobulinti vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Jų metu darbuotojai sužinojo apie efektyvius komunikavimo, problemų sprendimo metodus, bendravimo stilius sudėtingose situacijose ir gebėjimą valdyti savo emocijas stresinėse situacijose,  elgesį konfliktinėse situacijose ir konfliktų sprendimo būdus, išbandė, kaip tai veikia praktikoje.